
WWW: | https://www.abaksystem.com/ |
Nazwa Firmy: | Abak System Sp. z o. o. |
Telefon | 81 524 41 46 |
Adres | Wolska 11A |
Miejscowość | Lublin |
Kod pocztowy | 20-411 |
Opis
Zakładanie firmy, a także jej późniejsze prowadzenie to prawdziwe wyzwanie. Zarządzanie biznesem wiąże się z koniecznością dopełniania wielu obowiązków formalnych, rozliczania się z urzędami, sporządzania i dostarczania odpowiedniej dokumentacji. Każda z tych czynności powinna być wykonana zgodnie z obowiązującym prawem, dlatego wymagana jest doskonała znajomość przepisów rozmaitych ustaw. Na szczęście istnieje możliwość powierzenia prowadzenia pełnej księgowości specjalistom.
Z ich pomocy można skorzystać zarówno w przypadku rejestrowania nowego podmiotu oraz wybierania formy jego opodatkowania, jak i w chwili, gdy przedsiębiorstwo działa już na rynku, ale wymaga zoptymalizowania wielu procesów gospodarczych, by zmniejszyć koszty utrzymania biznesu i jednocześnie poprawić poziom generowanego zarobku.
Ważne, żeby wybrać fachowców, którzy świadczą usługi kompleksowe, co oznacza, że zajmują się każdym obszarem związanym z polityką finansową firmy, a nie tylko wybranymi zagadnieniami. Takich specjalistów zatrudnia biuro rachunkowe mieszczące się w Lublinie - Biuro Rachunkowe Abak System Sp. z o.o.
Decydując się na współpracę z osobami pracującymi w tym zespole, można mieć pewność, że zajmą się oni obsługą wszystkich procesów związanych z ruchami finansowymi oraz majątkiem przedsiębiorstwa. Jakimi działaniami zajmie się profesjonalny księgowy? Wśród jego codziennych obowiązków będą m.in.:
- prowadzenie ksiąg zawierających informacje o kosztach oraz zarobkach,
- doradztwo w zakresie wyboru optymalnej formy opodatkowania, a następnie odprowadzanie stosownych zaliczek do fiskusa, wypełnianie dokumentów i ich rozliczanie,
- archiwizowanie środków trwałych,
- zarządzanie grupą pracowników (naliczanie czasu pracy, wynagrodzenia, urlopów itp.),
- sporządzanie raportów finansowych organizacji,
- opracowywanie strategii optymalizujących funkcjonowanie poszczególnych działów,
- przygotowywanie pism dla rozmaitych urzędów, w tym również GUS-u.
Przedsiębiorcy, którzy dopiero zamierzają powołać do życia swoją pierwszą firmę, mogą liczyć na pomoc w uzyskaniu wymaganych zgód, skompletowania dokumentacji, złożenia stosownych wniosków o rejestrację podmiotu czy wsparcie przy decyzji dotyczącej np. rodzaju spółki.
Współpraca z dobrymi fachowcami zdecydowanie się opłaca. Dzięki niej możliwe będzie znaczne ograniczenie kosztów związanych z prowadzeniem działalności.